piątek, 6 listopada 2015

Dobry wieczór :)
Dzisiejszy post rozpoczniemy na wesoło! :D xD









Miałam plany, aby wam pokazać moją gromadkę koni lecz niestety Star Stable odmówiło mi posłuszeństwa i cały czas wyświetla się błąd. Miejmy nadzieje, że szybko to naprawią. 

Od paru dni męczy mnie kwestia otwarcia nowego terenu.. pojawi się on najprawdopodobniej już w tym roku na Wigilię lub Sylwester.. Jak myślicie co to będzie? Czyżby Urodzajne Hrabstwa? 
Dziś rano postanowiłam zwiedzić przeurocze UH. Powiem jedno.. Przepięknie ! *.* Te wyspy.. kwiaty.. rzeki.. aż się chce zwiedzać, jednym słowem BAJKA :) Zauważyłam parę elementów, które naprowadziły mnie na to, że SSO otworzy właśnie zamkniętą bramę urodzajnych hrabstw! Domki wyglądają inaczej, i nie ma tych "pustych przestrzeni". Czyżby ekipa szykowała nam niespodziankę?
Co sądzicie? Wypowiadajcie się na ten temat w komentarzach!

 Uściski <3 :) 
~Alina Southblanket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz