czwartek, 5 listopada 2015

Witam was baaardzo mocno ! :) 
Nazywam się Alina Southblanket.
Dopiero dziś zaczęłam prowadzić bloga, został on stworzony około godziny 16.
Praca nad nagłówkami zajęła mi dosyć czasu ale myślę ze w miarę to wygląda :)
Na początek opowiem parę słów o sobie. Na imię mam Weronika, interesuje się Artystyką (szkicowaniem), jestem już na dosyć zaawansowanym poziomie. Najbardziej intryguje mnie nauka języków obcych, obecnie uczę się ich dwóch.. są to język Rosyjski i Angielski lecz w przyszłości planuje wiele więcej, do głowy wchodzą mi bardzo łatwo więc kto wie :D. Mieszkam w województwie Mazowieckim w pięknej Polsce. W domu mam małego pieska mieszańca pekińczyka z chuchałą.. Przechodząc do informacji "SSO'wych" .. Mam połowę 16 lvl oraz liczną gromadkę koni, bo jest ich aż 15.  Prowadzę klub w miarę rozpoznawalny "Mega Riders Club", wcześniej też Equestrian Knights Guild.
No i to chyba na tyle :) Zapraszam do komentowania, możecie również zadawać pytania.. na każde postaram się odpowiedzieć.
Uściski ^^ ~Alina

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję że cię nie urażę, ale ta czcionka jest naprawdę trudna do rozczytania.... mogła byś ją powiększyć albo zmienić (znaczy przeczytać się da ale niezbyt to wygląda a czytanie nie jest takie przyjemne) zapraszam do mnie ... musiałam przestac pisać ale wracam http://starstableviki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, tylko.. jaka kolorystyka? ;)

    OdpowiedzUsuń